עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין, חובה בכל עסקת נדל"ן, שוק הנדל"ן זכה לתנופה עצומה,
בשנים האחרונות עלו מחירי הדירות באחוזים ניכרים, הנדל"ן הפך לביצת זהב ובכל שנה נבנות בישראל אלפי דירות במאות פרוייקטים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום. ההשפעה של התנודות הללו על הציבור עצומה. אחת הנגזרות של המהפכה הזו היא הצורך בעורכי דין המתמחים בתחום המקרקעין לטיפול בעסקאות גדולות וקטנות המתבצעות כמעט על בסיס יומי.

עורך דין מקרקעין מקצועי

מלבד העובדה שהמדינה מחייבת אותנו בחתימת עורך דין על טפסים הקשורים בעסקאות מכירה או רכישה של דירה אנו זקוקים לעורך הדין גם על מנת שינהל את התהליך כולו בצורה מיטבית. בכל עסקת נדל"ן עוברים ידיים סכומי כסף גדולים, שלעיתים מהווים את כל הונם של זוג או אדם מסויים. עורך הדין מוודא כי העסקה כשרה וכי כל הניירת שהוגשה במהלכה הינה ניירת בעלת אסמכתאות קבילות, למשל במקרה של חריגות בנייה, עיקולים, בעיות מיסוי, קנסות או הוצאה לפועל וכו'.

אלי מיני עורך דין נדל"ן

קונים דירה מוכרים דירה – לעשות את זה נכון

עורך הדין מוודא כי הבית הינו בית בבעלות המוכר, הוא דואג לכך שהניירת של שני הצדדים תיחתם בנוכחותו, הוא גם מטפל בכל הנושא של לקיחת משכנתא מצד הקונה והעברתה אל המוכר. כמו כן דואג עורך הדין לתשלום אגרות באופן מסודר ולרישום הבית בכל גוף ציבורי הדורש את העניין באופן פורמלי.

רגע לפני שקונים את בית החלומות

כאמור רכישת דירה היא עסק מורכב, מדובר בסכום כסף גדול שלעתים הוא כולל את כל מה שיש לכם, בוודאי שלא תרצו לסכן סכום זה. עורך דין מקרקעין ידאג לכך שיחתמו חוזים ברורים ופשוטים ללא פרצות או ליקויים, עריכת החוזים מתנהלת בנוכחות כל הצדדים ובפיקוחו.
את בדיקת הנכס מפני עיקולים וכו' יבצע עורך הדין עוד טרם החתימה על החוזים כבר בשלב בדיקת הנכס לקנייה. בסופו של התהליך יעביר עורך הדין את הבית לרישום סופי על שם הקונה. ,

המלצה מקצועית

בין אם אתם רוכשים קרקע לבנייה (וודאו באמצעות עורך הדין שלכם כי לא מדובר בשטח חקלאי, משק וכו' שלא ניתן לעשות בהם שימוש פרטי), בית קרקע, דירה בבניין או כל מבנה אחר, לשימוש פרטי או עסקי, בצעו את כל הבדיקות הנדרשות טרם ביצוע העסקה בעזרת עורך דין מקרקעין מוסמך ובעל ניסיון.
מפח הנפש שעלול להיגרם לכם כתוצאה מעסקה שאינה חוקית או אינה משתלמת הינו עצום ואליו עלולים להתלוות גם הפסד כספי גדול, טראומה נפשית ופשיטת רגל במקרה של עסק. אל תתנו לחוויות הרעות הללו לפגוע בכם, בצעו את המהלך הנבון והאחראי ובחרו עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין ללוות כל עסקה, קטנה או גדולה שאתם עושים.

טיפים לעסקאות נדלן:

  • יש לבחון את טיב הנכס, לדוגמא בקרקע חשוב לבדוק שאיננה קרקע חקלאית, ברכישת דירה יד שנייה יש לבחון שאין עיקולים ושעיבודים על הנכס וכמובן שהנכס אכן של "המוכר", במקרה של דירה מקבלן צריך לבחון את רישומו בפנקס הקבלנים ובנוסף לערוך בדיקה על מצבו כלכלי ובחינת דירות שמכר בעברו.
  • בחינת הנכס בלשכת רישום מקרקעין (בטאבו) עפ"י מספרי גוש, חלקה ותת חלקה ולא ע"י כתובתו.
  • בחינת החוזה לעומק והבהרת כל הסעיפים.
  • הוספת בפרטיים הנלווים לחוזה הדירה כגון: חנייה, מחסן.
  • בחינת הנכס מספר פעמים ובשעות שונות של היום לבחינתו הכוללת לאיתור פגמים או ליקויים.
  • בראש ובראשונה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מנוסה ומקצועי מטעמכם, שיסייע לכם בבחינת כל ההליך.
יש לכם שאלה? בעיה? מלאו פרטים ומיד נחזור:
הייעוץ עלינו!